Zarejestruj się !

DANE FIRMY:

DESIGN 4 BUSINESS Tomasz Świętorzecki
Olszanka 1A, 16-060 Zabłudów

NIP: 966-178-74-38   Regon: 200402465


dforb@o2.pl

biuro@termonadruk.pl

Tel. (85) 675 91 74

Tel. 606 129 833

Dane do przelewu:

DESIGN 4 BUSINESS Tomasz Świętorzecki
Olszanka 1A, 16-060 Zabłudów

Numer rachunku (ING): 68 1050 1823 1000 0090 9333 5736

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Przy wysyłce zamówienia na terenie Polski ceny nie są obciążone żadnymi dodatkowymi opłatami lub podatkami. Podane ceny w sklepie są w polskiej walucie PLN.


Zamówienia można składać:

- przez całą dobę, 7 dni w tygodniu internetowo poprzez:

  • sklep internetowy: www.termonadruk.pl

  • pocztę elektroniczną (e-mail): biuro@termonadruk.pl lub dforb@o2.pl

- od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00

  • telefonicznie pod numerem stacjonarnym: (+48) 85 675 74 91

  • telefonicznie pod numerem komórkowym: (+48) 606 129 833

Cena, elementy oferty, koszty dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta są wiążące dla stron transakcji.

Zawartość strony internetowej sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a pełni jedynie rolę informacji handlowej. Zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient, składając zamówienie przez stronę internetową, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją zawartą (w momencie składania) na ich temat w sklepie internetowym www.termonadruk.pl

W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową (strona www, poczta elektroniczna) momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia dostępności towaru i przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (pocztą elektroniczną lub telefonicznie). Natomiast w przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą telefoniczną, momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia zamówienia przez obsługę sklepu do realizacji i potwierdzenie dostępności zamówionego towaru.

Pracownicy sklepu dokładają wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez jego dostawcę.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ:

Zamówienia realizujemy w dni robocze. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 13.00 realizowane i wysyłane są tego samego dnia. Po godzinie 13.00 staramy się wysłać zamówienia tego samego dnia, aż do przyjazdu kuriera. Jedynie w przypadku braku towaru, klient jest niezwłocznie o tej sytuacji informowany. Pracownik sklepu określa możliwy termin realizacji zamówienia. W przypadku braku towaru i niezaakceptowania terminu realizacji przez klienta, klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia.

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, który umożliwia naszemu pracownikowi weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia i sprawdzeniu stanów magazynowych obsługa sklepu potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Obsługa sklepu może odmówić realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności w danych podanych przy zamówieniu. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia (telefonicznie lub pocztą elektroniczną) przez pracowników sklepu, zamówienie zostaje skierowane do realizacji.

Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu przyjęcia zamówienia do wysłania przesyłki. Czas dostarczenia przesyłki od daty nadania zazwyczaj jest na następny dzień roboczy. Jednak nie ponosimy odpowiedzialności za czas dostarczenia przez firmy zewnętrzne takie jak firmy kurierskie, pocztowe lub logistyczne.

Zamówiony towar do 30 kg dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub paczkomatami. W przypadku zamówienia wielkogabarytowego wysyłamy je na palecie, przy czym firma transportowa jest ustalana indywidualnie w zależności od gabarytów i wagi.

Dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) jest dołączana do przesyłki (w środku paczki lub pod listem przewozowym kuriera).

Każdą paczkę należy sprawdzić w obecności kuriera pod kątem uszkodzeń wynikających z transportu i ingerencji w jej zawartość. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braku towaru klient zobowiązany jest do sporządzenia protokołu szkody w celu przedłożenia ewentualnych reklamacji w firmie kurierskiej. Szkody wynikłe w czasie transportu, dla których nie będzie spisany protokół szkody w przypadku reklamacji nie będą uwzględniane. W przypadku kiedy sporządzenie protokołu uszkodzeń jest niemożliwe w chwili odbioru paczki, informujemy, że istnieje możliwość jego sporządzenia w przeciągu kilku dni od doręczenia paczki, kontaktując się z oddziałem firmy DPD i zamawiając kuriera na sporządzenie protokołu.

KOSZT WYSYŁKI:

Koszt wysyłki ponosi kupujący. Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi paczki, palety. Podane ceny są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT):

  • KOSZTY WYSYŁKI KURIER

    Koszt wysyłki paczki po przedpłacie (ceny z VAT):

    0-5 kg - 13,50 zł

    5-15 kg - 15,50 zł

    15-30 kg - 17,50 zł

    Koszt wysyłki paczki pobraniowej (ceny z VAT):

    0-5 kg - 18,00 zł

    5-15 kg - 20,00 zł

    15-30 kg - 22,50 zł

  • KOSZTY WYSYŁKI PACZKOMATY:

    Koszt wysyłki paczki po przedpłacie (ceny z VAT):

    0-5 kg - 12,50 zł

    5-15 kg - 13,50 zł

    15-30 kg - 14,50 zł

    Koszt wysyłki paczki pobraniowej (ceny z VAT):

    0-5 kg - 15,00 zł

    5-15 kg - 16,00 zł

    15-30 kg - 17,00 zł

W cenę wysyłki wliczony jest koszt transportu naliczany przez daną firmę kurierską, pocztową, logistyczną oraz koszt pakowania.

FORMY PŁATNOŚCI:

Za zakupy w sklepie internetowym można zapłacić w następujący sposób:

  • płatność gotówką (podczas odbioru osobistego lub „za pobraniem”, czyli przy odbiorze przesyłki od przewoźnika np. kuriera)

  • za pomocą przelewu bankowego na jedno z kont wskazane w potwierdzeniu zamówienia

  • za pomocą systemu szybkich przelewów internetowych realizowanych przez serwis Dotpay.pl, który obsługuje wszystkie główne banki w Polsce

REKLAMACJE I ZWROTY:

Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.termonadruk.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy obowiązującą na terenie Polski.


Zwrot i odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży w przypadku osób fizycznych:

Klient na mocy ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.) ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od dnia wydania towaru, w tym przypadku od doręczenia paczki przez kuriera lub odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej poprzez wysłanie stosownego oświadczenia wraz z towarem na adres firmy:

Design 4 Business

Olszanka 1A

16-060 Zabłudów

Oświadczenie wraz z wadliwym towarem należy wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej za potwierdzeniem odbioru, a za datę złożenia oświadczenia przyjmuje się dzień otrzymania paczki (zwrotnego towaru). Oświadczenie powinno zawierać dane klienta wraz z adresem i datą otrzymania zamówienia. Do oświadczenia powinno być dołączone ksero dokumentu sprzedaży (paragonu). Klient powinien ustalić termin zwrotu towaru lub równowartości pieniężnej za dany towar, o którym mowa w oświadczeniu, który nie powinien być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Koszty transportu zwrotu pokrywa kupujący. Klient winny jest zwrócić towar w stanie nie zmienionym, nie uszkodzonym, nowym nie wskazującym na żadne ślady użytkowania wraz z oryginalnym opakowaniem oraz kompletny o wszystkie elementy jaki dany produkt zawierał.

Zwrot i odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży w przypadku firm:

Klient - firma, który zakupił towary lub usługi w naszej firmie, na którą został wystawiony dokument vat nie podlega ustawie z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.) i nie ma prawa zwrotu. Jednakże nasza firma wychodzi naprzeciw dla naszych klientów i traktujemy każdą sprawę indywidualnie, a prawie zawsze zgodnie z wolą klienta. Firmy natomiast mogą zawsze zareklamować wadliwy towar. Reklamacja następuje w formie pisemnej poprzez wysłanie stosownego oświadczenia wraz z towarem na adres zakładu:

Design 4 Business

Olszanka 1A

16-060 Zabłudów

Oświadczenie wraz z wadliwym towarem należy wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej za potwierdzeniem odbioru, a za datę złożenia oświadczenia przyjmuje się dzień otrzymania paczki (zwrotnego towaru). Oświadczenie powinno zawierać dane klienta wraz z adresem oraz numerem NIP oraz datą otrzymania zamówienia. Do oświadczenia powinno być dołączone ksero dokumentu sprzedaży (faktury). Klient powinien ustalić termin zwrotu towaru, o którym mowa w oświadczeniu, który nie powinien być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Koszty transportu zwrotu pokrywa kupujący. Klient winny jest zwrócić towar w stanie nie zmienionym, nie uszkodzonym, nowym nie wskazującym na żadne ślady użytkowania wraz z oryginalnym opakowaniem oraz kompletny o wszystkie elementy jaki dany produkt zawierał.

Opis procedury reklamacyjnej:

    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@termonadruk.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
        imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
        datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
        przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
        wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Rozpatrzenie reklamacji w przypadku osób fizycznych i firm:

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji firma Design 4 Business Tomasz Świętorzecki zobowiązuje się do niezwłocznego wystawienia odpowiedniego dokumentu - korekty paragonu lub faktury VAT i wysłania go klientowi. Klient zobowiązany jest do podpisania korekty oraz odesłania na adres sprzedającego oraz wskazania numeru konta na jakie mają być zwrócone wszelki koszty powstałe przy sprzedaży. Korektę możemy przesłać w wersji elektronicznej oraz klient po jej wydrukowaniu i podpisaniu może przesłać nam jej skan na adres mailowy: biuro@termonadruk.pl lub w formie pisemnej na adres siedziby firmy. Zwrot kosztów nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od otrzymania podpisanej korekty faktury VAT.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:

Klient składając zamówienie świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane, ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Jeśli klient zgodzi się na otrzymywanie newslettera, jego dane (adres poczty elektronicznej) będą wykorzystywane, również w celu wysyłania tego newslettera. W przypadku newslettera nie wysyłamy uciążliwie dużo maili do klientów, a jedynie najważniejsze informacje takie jak np. nowa dostawa, nowości w sklepie, wyprzedaże, promocje itd.

Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby nieupoważnione, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 19997 r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

Niniejszy regulamin stanowi część treści umowy kupna - sprzedaży zawieranej przez sklep internetowy www.termonadruk.pl oraz zamawiającym. Treść regulaminu obowiązuje obie strony zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

Wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją umowy kupna - sprzedaży między sklepem, a konsumentem, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego załatwienia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe lub byłoby niesatysfakcjonujące dla przynajmniej jednej ze stron wszelkie spory będą rozstrzygane przez Sąd Powszechny w Białymstoku, właściwy dla siedziby sprzedawcy.

Administratorzy sklepu www.termonadruk.pl zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, z wyjątkiem punktu o ochronie danych osobowych, który nie będzie podlegał żadnym zmianom.

INFORMACJE OGÓLNE:

Firma: Design 4 Business Tomasz Świętorzecki

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: UMiG Tykocin

Adres przedsiębiorstwa: Olszanka 1A, 16-060 Zabłudów

Adres do reklamacji: Olszanka 1A, 16-060 Zabłudów

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@termonadruk.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres: Design 4 Business, Olszanka 1A, 16-060 Zabłudów.

---
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .


Imię i nazwisko………………………………………………………….
Login Allegro……………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
---


Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.
    W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie zwraca Kupującemu kosztów odesłania Towaru.


Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

    Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Oświadczamy, że zobowiązujemy się dostarczyć sprzedawane przez nas produkty bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.